miercuri, 2 noiembrie 2011

Pandispan in 3 culori

Nu e o inovatie, este doar un desert rapid de duminica dupa amiaza, in familie.

Asa ca cine stie ce reteta nu este, a fost doar un pandispan clasic din 5 oua, 7 linguri de faina (merge si cu ceva mai multa chiar), 5 linguri de zahar, o ceasca de cafea plina cu lapte, 4 linguri de ulei, o lingurita de praf de copt, un plic de zahar vanilat, coloranti alimentari roz si bleu (am vrut verde fistic, dar nu l-am nimerit pe cel verde).

Albusurile le mixez spuma, apoi adaug tot ceea ce inseamna zahar, continui sa mixez, dupa care adaug galbenusurile pe rand, apoi uleiul, laptele, iar la urma faina, cate 2 linguri odata. Cand amestec faina mixez aluatul la viteza 1 sau chiar cu lingura.

Dupa aceea am impartit compozitia in 3, colorand o treime in roz si pe cealalta in bleu.

Am pus hartie de copt intr-o tava de cozonac si am turnat alternativ toate culorile de aluat. Am dat la cuptor timp de 30 de minute, si am facut testul cu scobitoarea ca sa vad cand este gata.

Am scos apoi hartia de copt de pe pandispan (din pacate s-a lasat tare mult, imi pare rau ca nu am avut inspiratia sa fac o poza in timpul coacerii, cat de frumos crescuse si cat de mult!!), apoi am taiat si am servit. Se poate pune zahar pudra pe deasupra drept decor.

Pofta buna! :)

4 comentarii:

  1. Da, si mie mi-a placut cum a iesit, Dia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Colorat si vesel! Eu l-as fi ornat cu cioco ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Liana, ai dreptate, eu nu am mai avut timp nici de ceva zahar pudra ca asteptau niste guri pofticioase sa termin odata pozele ;)

    RăspundețiȘtergere

Prin utilizarea acestui formular va dati acceptul ca acest site sa foloseasca si sa stocheze exclusiv pentru comentarii datele personale pe care le introduceti (nume, site sau cont google).